Szolgáltatásunk alapja a levelek és küldemények (kivétel az utánvétes) átvétele. Átvesszük , regisztráljuk, rendszerezzük és kérésre továbbítjuk is. ha levelei száma eléri a 15 db-ot automatikus továbbküldjük azokat.
A beérkezett postai levelekről minden érkezéskor a megadott címre emailt küldünk a feladó megjelölésével.
Kérésére, külön díjazás ellenében (1.500Ft/ hó)saját telefonszámunkra az Ön partnereitől faxot is fogadunk melyet azonnal továbbítunk.
Fontos leveleiről, külön meghatalmazás alapján (NAV, Törvényszék, Ügyvéd, MOKK) azonnali szkennelést készítünk és a rendszerünkbe megadott email címre postázzuk, hogy azonnal értesüljön róla!
Kérésére dokumentumait szerződés mintáit és cégének müködéséhez elengedhetetlen papírjait előkészítjük, szerkesztjük.